پارتیشن ام دی اف دو جداره آلفا

(دیدگاه کاربر 3)

تماس بگیرید

  • خانواده: آلفا
  • جنس: تمام چوب, شیشه و چوب
  • آکوستیک: کم, متوسط
  • جداره: دو جداره
  • ارتفاع: تمام, کوتاه, متوسط
  • جنس شیشه: ساده
  • در: چوبی, شیشه و چوب
  • پرده کرکره: دارد, ندارد
  • طرح چوب: ساده, شیاردار
  • پنل پارچه ای: ندارد

توضیحات

قطعا همه شما دوست دارید که محیط کاری بزرگ با اتاق های مجزا برای کسب و کار خود داشته باشید؛ اما با قیمت فوق العاده بالای اجاره محل کار، دستیابی به چنین شرایطی برای همه افراد اتفاق نمی افتد. از همین رو خیلی وقت است که پارتیشن بندی محل کار، جای اتاق های مجزا را در دکوراسیون دفتر کار گرفته است. یکی از متداول ترین انواع پارتیشن، پارتیشن ام دی اف است؛ اما این که چه ویژگی هایی آن را به پر طرفدارترین نوع پارتیشن تبدیل کرده است را می توانید در ادامه این مقاله از وب سایت ساجیران مطالعه کنید.

قبل از این که به شما بگوییم پارتیشن ام دی اف چیست، بد نیست که با زمان اولین استفاده از پارتیشن اداری آشنا شوید. به طور کلی پارتیشن ها را اروپایی ها و آمریکایی ها وارد زندگی انسان ها کردند. به این صورت که در اولیل دهه ۱۹۶۰، دفاتر اداری چیدمان های سنتی و تکراری خود را از دست دادند و جای خود را با پارتیشن‌ها عوض کردند. البته باید این را بدانید که طرح پارتیشن ام دی اف، در واقع کشف آلمانی ها بوده است.

حالا شاید بگویید که پارتیشن‌های اداری چه زمانی وارد ایران شدند؟ نصب پارتیشن ام دی اف و کلا انواع پارتیشن‌های اداری، تنها ۵۰ سال است که در ایران استفاده می شود. این پارتیشن‌ها در ابتدا بیشتر برای جداسازی غرفه‌ها در نمایشگاه ها بوده است؛ اما پس از چند سال، برخی از اداره ها هم از این ایده برای ساخت اتاق و فضای خصوصی بهره مند شدند. البته این را بدانید که در حال حاضر، انواع پارتیشن‌های بسیار جذابی در خود ایران تولید می شوند که نمونه هایی از آن را می توانید در شرکت ساجیران پیدا کنید.

پارتیشن ام دی اف استفاده شده در طراحی دکوراسیون داخلی شرکت

خرید پارتیشن ام دی اف بهترین نوع پارتیشن

حالا که فلسفه اصلی پارتیشن اداری را متوجه شدید، باید با بهترین و زیباترین نوع آن یعنی همان پارتیشن ام دی اف اداری آشنا شوید. پارتیشن ام دی اف اداری سبب می شود که کارمندان دیگر مزاحمتی برای یکدیگر نداشته باشند. همچنین اگر قسمتی از محل کار شما دچار نقص خاصی شده است، می توانید با استفاده از این نوع پارتیشن، آن ها را پوشش دهید. در ساخت پارتیشن ام دی اف در واقعا از فراورده های چوبی استفاده می شود که سبب ایجاد ظرافت و زیبایی فوق العاده به پارتیشن است. بنابراین شما اصلا احساس نمی کنید که از چیزی به غیر دیوار برای جداسازی محل کار خود استفاده کرده اید.

چوب ام دی اف استفاده شده در پارتیشن اداری ام دی اف، شامل روکش های مختلفی می شود که طرح و رنگ دلنشینی را به فضای کاری شما هدیه می کند. تخته های به کار رفته در ساخت پارتیشن ام دی اف از جنس فیبر است و با ابعاد مختلفی انتخاب می شوند. همچنین ضخامت پارتیشن ام دی اف از ۳ تا ۳۸ میلی متر است که در نهایت دو نوع پارتیشن ضخیم و نازک را به مشتریان ارائه می دهد.

ویژگی هایی پارتیشن دوجداره ام دی اف

در حال حاضر انواع مختلفی از پارتیشن اداری مانند پارتیشن فریم لس وجود دارد که امکان انتخاب را برای افراد ایجاد می‌کند؛ اما اگر کمی درباره تقاضای بازار جستجو کنید، متوجه پر طرفدار بودن پارتیشن های ام دی اف نسبت به انواع مدل پارتیشن ام دی اف می شوید. اما اگر شما هم برای اداره خود به دنبال اجرای پارتیشن چوبی هستید، باید با مزایای آن آشنا شوید. بنابراین ما در ادامه، برخی از این ویژگی های مثبت آن را ارائه می دهیم:

  • اقتصادی بودن

چوب ام دی اف در واقع از فشرده شدن فیبر و چوب های بسیار ریز ساخته می شود؛ از همین رو هزینه کمتری را نسبت به برخی دیگر از پارتیشن ها نیاز دارد.

  • امکان حمل و نقل آسان

وزن تخته های ام دی اف سبک نسبت به ام دی اف های سنگین و برخی دیگر از چوب ها بسیار کمتر است؛ بنابراین برای پارتیشن اداری و پارتیشن ام دی اف منزل گزینه مناسبی هستند. از طرفی جای پارتیشن های اداری را هم ممکن است افراد در طول سال چند با تغییر دهند. بنابراین انتخاب پارتیشن ام دی اف، کار آن ها را در جابه‌جایی آسان تر می کند.

پارتیشن ام دی اف دوجداره اجرا شده در شرکت

  • انعطاف پذیری بالا

یکی دیگر از بهترین عوامل برای انتخاب پارتیشن ام دی اف، انعطاف پذیری خیلی خوب آن ها است؛ شما می توانید تخته های ام دی اف را به انواع مدل دلخواه خود شکل دهید. بنابراین ام دی اف برای ساخت پارتیشن های طرح دار، گزینه مناسبی است.

  • ضد حریق

تخته های ام دی اف دارای خاصیت ضد حریق هستند؛ از همین رو برای استفاده در محیط های اداری که خطر آتش سوزی دارند، گزینه مناسبی محسوب می شوند. شاید مهمترین دلیل نصب و اجرای پارتیشن ام دی اف، همین مورد باشد.

  • مقاومت در برابر رطوبت

پارتیشن های ام دی اف از رزین خاصی ساخته شده اند که در برابر رطوبت، از خود مقاومت خوبی نشان می دهند. این نوع پارتیشن ها به هیچ عنوان حالت اولیه خود را بر اثر رطوبت از دست نمی دهند؛ بنابراین شما حتی برای محیط های کاری با شرایط خاص هم به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید.

  • عایق صدا

هدف اصلی جداسازی فضا در محیط های کاری، جلوگیری از آلودگی صورتی و به هم خوردن تمرکز کارمندان بر اثر صحبت های دیگران است. استفاده از پارتیشن ام دی اف در محیط های کاری، این اطمینان را به شما می دهد که صدای کارمندان، باعث آزار یکدیگر نشود.

  • تنوع در طرح و رنگ

زیبایی و خلاقیت، یکی از مهمترین عوامل در بهبود محیط کاری و شرایط کارمندان است؛ از همین رو اکثر مدیران به فکر تزئیین دکوراسیون داخلی اداره به بهترین شکل و طراحی را دارند. اجرای پارتیشن ام دی اف سبب می شود که شما بتوانید طرح و رنگ دلخواه خود را برای اداره پیاده سازی کنید.

پارتیشن ام دی اف دوجداره اجرا شده در شرکت

خرید انواع پارتیشن ام دی اف

همانطور که ذکر کردیم، پارتیشن ام دی اف یکی از زیباترین و مقرون به صرفه ترین نوع پارتیشن است. همچنین نمونه ای از ویژگی های مثبت پارتیشن ام دی اف را به طراحی های مختلف اشاره کردیم. از همین رو در حال حاضر جدای از پارتیشن های خیلی ساده ام دی اف، انواع دیگری هم وجود دارد که آن ها را معرفی می کنیم:

  • پارتیشن اداری تمام ام دی اف

بدنه اصلی پارتیشن تمام ام دی اف، کاملا از چوب ساخته می شود؛ بنابراین هیچ ماده دیگری در  ساخت آن وجود ندارد. این پارتیشن ها دارای سطوح بسیار صاف و یک دست است و بیشتر برای دیوارهای اتاق استفاده می شود. همچنین می توانید به راحتی لوگو شرکت خود را روی این پارتیشن ها هم حکاکی کنید. این نوع از پارتیشن تضمین مناسبی برای جلوگیری از نفوذ آب، حشرات و قارچ ها است و نسبت به انواع دیگر، قطعا دوام بهتری از خود نشان می دهد. همچنین اگر به دنبال پارتیشنی با قابلیت تمیزکردن آسان هستید، این نوع گزینه خوبی است. از طرفی در بین تمامی انواع پارتیشن ام دی اف، عایق بهتری برای صدا است.

  • پارتیشن ام دی اف تک جداره

پارتیشن تک جداره ام دی اف جزو ارزان قیمت ترین انواع پارتیشن های ام دی اف اداری است که برای اجرای دکوراسیون دفتر کار از آن استفاده می شود. این پارتیشن ها دارای قاب های تک تکه ای است که به صورت ایستاده روی زمین قرار می گیرد. همچنین دارای وزن بسیار کمی نسبت به دیگر پارتیشن‌ها است و همین موضوع، سبب آسان تر شدن حمل و نقل و جابه جایی آن ها می شود. به دلیل سبک وزن بودن این نوع پارتیشن، ممکن است که نصب آن سبب ایجاد لغزش روی زمین شود؛ از همین رو در ساخت این نوع پارتیشن، از ستون های زیادی استفاده می شود.

لازم به ذکر است که اگر قصد شما از اجرای پارتیشن، عایق بندی صدا است، این مورد اصلا گزینه خوبی برای شما نیست. همچنین این را باید بگوییم که به دلیل عدم استفاده از آهن‌آلات در ساخت این پارتیشن، قیمت پارتیشن تک جداره ام دی اف بسیار کمتر از پارتیشن ها است.

  • پارتیشن ام دی اف دو جداره

پارتیشن ام دی اف دوجداره اداری، جزو بهترین ها برای فضای کاری است؛ چرا که قطعا مشکلاتی مثل عایق نبودن را نخواهد داشت. این پارتیشن ها از ام دی اف با ضخامتی بیشتر از پارتیشن تک جداره ساخته می شود؛ از همین رو وزن بیش تری را هم دارند. بنابراین همین ویژگی سبب می شود که برای ایستادن روی زمین، نیازی به ستون خاصی نداشته باشد. البته وزن زیاد پارتیشن دوجداره ام دی اف سبب می شود که حمل و نقل و جا به جایی آن انرژی بیش تری را صرف کند. در پارتیشن دو جداره اصولا از یراق آلات مختلفی مانند کرکره استفاده می شود و قابلیت رد شدن سیم های مربوط به شبکه و اتصالات هم در آن وجود دارد؛ بنابراین محیط کار شما بسیار خاص و شیک جلوه داده می شود. توجه داشته باشید که قیمت پارتیشن ام دی اف دو جداره نسبت به پارتیشن تک جداره بسیار بیش تر است.

  • پارتیشن ام دی اف و شیشه

پارتیشن ام دی اف و شیشه جزو زیبا ترین و جدید ترین انواع پارتیشن است که این روزها طرفداران زیادی را به خود جلب می کند. در این نوع پارتیشن، ام دی اف به عنوان اسکلت اصلی و شیشه به عنوان پوشاننده اسکلت چوبی استفاده می شود. ترکیب این دو مورد در کنار یکدیگر کاملا خاص و مکمل است؛ چرا که ام دی اف باعث نگهداری شیشه و استقامت آن می شود.

در مقابل شیشه، زیبایی پارتیشن را بیش تر از قبل می کند. شاید با خود بگویید که وجود شیشه، حریم خصوصی فضا را از بین می برد. اما این در حال است که امروزه انواع شیشه مات وجود دارد که شما می توانید با خیال راحت آن ها را نصب کنید. این نوع از پارتیشن ام دی اف، سبب افزایش روشنایی محیط و تمرکز کارمندان می شود. همچنین با نصب پارتیشن ام دی اف و چوب، روی بهبود تعامل بین کارمندان هم تاثیر مثبتی می گذارد. از طرفی اگر فضای اداره شما کوچک است، با اجرای این مورد، می توانید باعث بزرگتر جلوه دادن آن باشید.

نمونه پارتیشن ام دی اف اجرا شده در شرکت

خرید انواع پارتیشن ام دی اف با بهترین کیفیت

این روزها با توجه به اهمیت پارتیشن بندی و زیبایی بیشتر در محیط کار، افراد زیادی به فکر نصب پارتیشن با ام دی اف می افتند؛ چرا که روکش های ام دی اف با طرح ها و رنگ های مختلفی قرار می گیرد و امکان انتخاب را برای تمامی سلیقه ها آسان می کند. بنابراین با وجود تقاضای بازار، طبیعی است که تولید کنندگان زیادی به فکر ساخت انواع پارتیشن اداری باشند. توجه داشته باشید که با وجود اهمیت زیاد مرغوب بودن ام دی اف به کار رفته در کیفیت پارتیشن، کار اجرای پارتیشن ام دی اف را به دست متخصصان این کار بسپارید؛ وگرنه پس از یک سال مجبور به صرف هزینه مجدد برای جایگزینی پارتیشن ها می شوید.

شرکت ساجیران یکی از تولیدکنندگان تخصصی در زمینه پارتیشن ام دی اف و پارتیشن آلومینیومی است که خیال شما را از این بابت راحت می کند. برخی از محصولات پارتیشن ساجیران شامل پارتیشن اداری ام دی اف تک جداره و دو جداره با شیشه های مات راه راه، پارتیشن اداری دوجداره با کرکره، پارتیشن آلومینیوم و پارتیشن فریم لس است. همچنین جدای از تولید انواع پارتیشن، در زمینه های مختلفی از جمله مبلمان اداری، صندلی اداری و تجهیزات جانبی هم حرفی برای گفتن دارد. بنابراین اگر شما به دنبال بهترین قیمت پارتیشن ام دی اف ۱۴۰۱ هستید، می توانید روی کمک شرکت ساجیران حساب کنید.

پارتیشن MDF چه ویژگی هایی دارد؟

پارتیشن چوبی یکی از پرکاربردترین پارتیشن های موجود برای تقسیم بندی ادارات، منازل و سایر محیط ها می باشد. این نوع پارتیشن با توجه به ویژگی ها، مشخصات و کاربردهایش طرفداران زیادی پیدا کرده است که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا خواهیم شد. مهم ترین ویژگی های پارتیشن چوبی عبارتند از:

  • دارای سطوح صاف و یکنواخت می باشد.
  • ام دی اف دارای بافتی بسیار زیبا و صاف است.
  • ام دی اف در برابر فشار بسیار مقاوم می باشد.
  • مقرون به صرفه بودن دیگر ویژگی بسیار مهم این نوع پارتیشن است.
  • پارتیشن اداری ام دی اف استفاده شده در محیط کار

معایب پارتیشن های چوبی

با وجود مزایای بسیار، پارتیشن های چوبی خالی از اشکال هم نیستند. در ادامه به چند مورد از اصلی ترین معایب این نوع پارتیشن ها پرداخته شده است:

  • پارتیشن چوبی با درجه پایین ممکن است در اثر رطوبت و یا قرار گیری در معرض آب، متورم شده و بشکند. البته در صورت استفاده از روکش های ضد آب شاهد این مشکل نخواهیم بود.
  • برش و سنباده زدن پارتیشن های چوبی می تواند باعث حساسیت، تحریک چشم و یا ریه شود.
  • پارتیشن های چوبی در مقایسه با دیگر رقبا از جمله پارتیشن های آلومینیومی مقاومت کمتری دارند.
  • به مرور زمان در اثر عواملی چون شرایط آب و هوایی و رطوبت دچار فرسودگی، تغییر شکل و … می شوند.

دلیل محبوبیت بالای پارتیشن های دو جداره ام دی اف چیست؟

در حال حاضر این نوع از پارتیشن های چوبی طرفداران بسیاری پیدا کرده و توانسته اند از فروش خوبی برخوردار شوند. اصلی ترین دلایل این نکته را نیز می توان به موارد زیر نسبت داد:

  • عایق بسیار خوب صدا هستند از این رو توانسته اند در ادارات کاربرد گسترده ای پیدا کنند.
  • وزن سبک این نوع پارتیشن ها دیگر عامل در فروش بالای آن ها می باشد.
  • پارتیشن MDF دو جداره در برابر حرارت مقاوم است.
  • این نوع پارتیشن ها به دلیل قیمت مناسب در مقایسه با دیگر رقبا و مزایای بسیاری که دارند، محبوب شده اند.

جان کلام

استفاده از پارتیشن ام دی اف برای اجرای دکوراسیون اداری، جزو ضروروی ترین کارها محسوب می شود؛ چرا که زیبایی، عایق بودن و استحکام را می توانید با نصب انواع پارتیشن ام دی اف تضمین کنید. البته ناگفته نماند که پارتیشن های دیگری مانند آلومینیوم یا فریم لس هم زیبایی های خاص خود را دارند؛ اما قیمت پارتیشن ام دی اف مقرون به صرفه تر است.  ما در این مقاله معرفی کلی درباره نمونه پارتیشن ام دی اف و انواع آن را به شما ارائه دادیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع پارتیشن اداری، به وب سایت ساجیران مراجعه کنید.

خدمات و گارانتی پارتیشن ام دی اف:

  • تمامی محصولات صرفاً در صورت نصب و تحویل توسط پرسنل ساجیران شامل شرایط گارانتی می باشد و فروشنده هیچگونه مسئولیتی بابت خسارات احتمالی در صورت باز کردن و یا نصب محصولات توسط افراد غیر ندارد. کالای تحویل شده مشمول ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش میباشد . کلیه یراق‌آلات و سایر اجزای عملکردی استفاده شده در محصول تحت پوشش خدمات گارانتی می باشد . عیوب ناشی از استفاده نا صحیح از محصول ، ضربه ، فشار بیش از حد معمول ، آتش سوزی ، ریختن مواد شیمیایی و نظایر آن تحت پوشش گارانتی نمی باشد . بدیهی است موارد خارج از گارانتی، از طریق سیستم خدمات پس از فروش و پرداخت هزینه توسط خریدار قابل انجام می باشد.

پارتیشن ام دی اف اداری اجرا شده اتاق جلسات

سوالات متداول

پارتیشن های ام دی اف بر اساس ویژگی به چند دسته طبقه بندی می شوند؟

بر اساس ویژگی های پارتیشن های چوبی، می توان آن ها در سه دسته طبقه بندی کرد. پارتیشن های مقاوم در برابر رطوبت که بیشتر برای مناطق مرطوب استفاده می شوند. از طرفی پارتیشن های چوبی ضد حریق بیشتر در آشپزخانه ها کاربرد دارند و دسته سوم شامل پارتیشن های چوبی فوق سبک می شود که تقریباً ۳۰ درصد کمتر از پارتیشن های استاندارد وزن دارند.

ابعاد پارتیشن ام دی اف چقدر است؟

پارتیشن های ام دی اف از نظر ارتفاع و اندازه محدودیت خاصی ندارند و شما می توانید بسته به طرح مورد نظر خود، این پارتیشن ها را سفارش دهید. پارتیشن های MDF از نظر ارتفاع در سه دسته کوتاه، نیمه بلند و ارتفاع تا سقف طبقه بندی می شوند. لازم به ذکر است که جدا کردن این پارتیشن ها و تغییر ساختار آن ها برای استفاده در محیط های دیگر از مهم ترین ویژگی آن ها می باشد.

آیا پارتیشن ام دی اف مقرون به صرفه است؟

بله. پارتیشن های ام دی اف در مقایسه با پارتیشن شیشه ای و آلومینیومی از قیمت پایین تری برخوردار می باشند. همین مورد را می توان یکی از دلایل محبوبیت بالای آن ها دانست. البته شایان ذکر است که با افزایش کیفیت متریال استفاده شده، قیمت پارتیشن ام دی اف نیز افزایش می یابد.

قیمت پارتیشن ام دی اف به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر شما هم قصد خرید این نوع پارتیشن را دارید، لازم است بدانید که این پارتیشن های چوبی بر اساس طرح، متریال استفاده شده، نوع ساخت و مدل دارای قیمت متفاوتی می باشند. همینطور شایان ذکر است که ابعاد پارتیشن ام دی اف نیز در قیمت آن تاثیر به سزایی دارد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع پارتیشن های ام دی اف به وب سایت مجموعه ساجیران مراجعه کنید.

پارتیشن چوبی را از کجا بخریم؟

اگر می خواهید با خیالی آسوده، خریدی عالی و مطمئن داشته باشید، پیشنهاد می کنیم مجموعه ساجیران را انتخاب کنید. این شرکت با ارائه پارتیشن های ام دی اف با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می تواند شما را از خریدتان راضی نگه دارد.

۵/۵ (۱ نظر)

3 دیدگاه برای پارتیشن ام دی اف دو جداره آلفا

  1. ناصر قربانی

    این این محصول واس پولداراس به ما نمیاد

  2. مجید یوسفی

    بسیار عالی بود و با اطمینان کامل خرید کردم

  3. ابراهیم شمس

    خیلی عالیییییی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *