در حال نمایش 29 نتیجه

خرید مدل های صندلی کارشناسی و صندلی کارمندی

همانطور که اتاق خبر وال استریت ژورنال گزارش می­دهد، از آنجایی که بسیاری از کارمندان حداقل یک سوم زمانشان را در محل کار هستند، به صندلی کارشناسی مناسبی نیاز دارند. بدون شک درد یک نیروی محرکه است. یک مطالعه در سال 2021 نشان داد که 46 درصد از افراد که ساعات طولانی را در محل کار خود می­گذرانند، کمر درد بیشتری داشتند. پیدا کردن صندلی راحت که شیک و ارگونومیک باشد اندکی دشوار است. اگر به دنبال صندلی کارمندی ارزان هستید در ساجیران انواع مبلمان اداری وجود دارند که دستورالعمل های کارشناسان را برای تنظیم ارتفاع و عمق صندلی، شیب، پشتیبانی از حداکثر وزن و تکیه‌گاه بازو ها رعایت می‌کنند. در ادامه همراه ما باشید تا همه­ آنچه که در مورد یک صندلی کارشناسی مناسب نیاز دارید بدانید را به شما آموزش دهیم.

تماس با ساجیران

خرید صندلی ارگونومی و اهمیت آن

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از پوسچر بد، ارگونومی است. صندلی ارگونومیک معمولاً سرمایه‌گذاری بزرگی است و آن را می­توان بر اساس نیاز شما تنظیم کرد. دان پتن، ارگونومیست، پیشنهاد می­کند، برای تعیین اینکه به کدام لوازم جانبی نیاز دارید، سعی کنید در “حالت ایده آل” روی صندلی خود بنشینید. پاهایتان صاف و ران ها به موازات زمین، شانه هایتان را شل کنید و آرنج هایتان را تقریباً ۹۰ درجه قرار دهید. اگر نمی توانید این کار را با صندلی اداری فعلی خود انجام دهید، ممکن است به لوازم جانبی برای انجام این کار نیاز داشته باشید. دکتر شاه می‌گوید ستون فقرات ما در حالت نشسته باید خنثی باشد، جایی که کمر شما به جلو یا عقب خمیده نیست. شکل S ایده آل. او می گوید: «قاعده اساسی این است که سر شما باید بالای لگن باشد. اگر اینطور نیست، ماهیچه  های شما باید اضافه کار کنند تا سرتان به یک خط بازگردد. تحقیقات نشان می‌دهد ویژگی هایی مانند شیب صندلی می‌تواند در کاهش کمردرد موثر باشد.

تصویر از صندلی کارشناسی زرد

خرید صندلی کارشناسی و تفاوت آن با صندلی کارمندی

قبل از این که تفاوت های صندلی کارمندی و کارشناسی را عنوان کنیم، باید برای هر کدام توضیح مختصری ارائه کنیم. صندلی کارشناسی ابعاد کوچکتری نسبت به صندلی مدیریت دارد و برای کارشناسان شرکت ها استفاده می شود. در واقع صندلی کارشناسی تلفیقی از صندلی مدیریتی و صندلی کارمندی است. از طرف صندلی کارمندی برای تمامی کارمندان شرکت تهیه می شود و ظاهری بسیار ساده دارند. هر کدام از این صندلی ها دارای ویژگی های خاص هستند؛ اما تفاوت بین این دو صندلی، بیشتر مربوط به کاربرد آن ها و برخی ویژگی های ظاهری می شود. در ادامه به تفاوت های بین این دو صندلی می پردازیم:

1. اندازه صندلی

یکی از مهمترین تفاوت های بین این دو صندلی، ابعاد آن ها است. به طور کلی صندلی کارمندی دارای ابعاد و اندازه های بزرگتری نسبت به صندلی کارمندی است.

2. ویژگی های خاص

صندلی کارمندی اصولا به صورت ساده تولید می شوند و قابلیت های کمتری نسبت به صندلی کارشناسی دارند. مواردی همچون جک تنظیم زاویه، تنظیم پشتی و از این دست موارد، وجه تمایز بین صندلی کارشناسی نسبت به صندلی کارمندی است.

3. راحت بودن

صندلی کارشناسی ابعاد و ویژگی های خاص تری دارد؛ از همین رو میزان راحتی افراد در این صندلی ها بیشتر از صندلی کارمندی است.

4. قیمت

طبیعی است که هرچه صندلی ویژگی های بیشتری داشته باشد، قیمت آن هم افزایش پیدا می کند. بنابراین قیمت صندلی کارشناسی بیشتر از صندلی کارمندی است.

خرید بهترین صندلی کارشناسی و ویژگی های آن

یکی از کارهایی که بهترین صندلی کارشناسی انجام می­دهد، سازگاری با بدن شماست. دکتر شاه توضیح می­دهد که اگر بتوانید به صورت عمودی به پشت بنشینید و لگن و زانو های خود را با زاویه 90 درجه خم کرده و پاهای خود را صاف روی زمین قرار دهید، متوجه خواهید شد که مناسب‌ترین گزینه را پیدا کرد ه اید.

1. تنظیم ارتفاع صندلی

اکثر مدل های صندلی کارشناسی، به شما امکان می­دهند ارتفاع را حدود 17 اینچ تا 21 اینچ تنظیم کنید این کار باعث می­شود که پای شما صاف روی زمین بنشیند. هریس آدامسون می‌گوید: «اگر پاهایتان آویزان هستند یا جلوی شما قرار دارند، برای عضلات پشت شما خیلی سخت‌تر است که شما را صاف نگه دارند.»

2. عمق صندلی

در انواع طرح های صندلی کارشناسی برای بررسی اینکه آیا یک صندلی برای شما عمق مناسبی دارد یا خیر، روی تکیه­‌گاه بنشینید و ببینید آیا می­توانید دو یا سه انگشت خود را بین جلوی صندلی و پشت زانوی خود قرار دهید. اگر چنین است، مناسب به نظر می‌رسد. جایی برای دو انگشت نیست؟ هریس آدامسون توضیح می‌دهد که این بدان معناست که صندلی خیلی عمیق است و می‌تواند رگ  های شما را فشرده کند و گردش خون را به پایین پاهای شما کاهش دهد و یا باعث شود که شما به جلو حرکت کنید. اگر صندلی خیلی کم عمق باشد (بیش از سه انگشت جا می­شود)، فشار بیشتری روی استخوان ران خود خواهید داشت.

3. حداکثر وزن

باید در نظر بگیرید که چند نفر از اعضای خانواده شما از صندلی استفاده می­کنند. انواع صندلی کارشناسی 200 تا 400 پوند تحمل وزن دارند، اما برخی از آن­ ها کمتر است. اگر ظرفیت وزنی در مشخصات ذکر شده نمی­بینید، این یک هشدار خواهد بود.

4. دسته­ های صندلی

هنگامی که با رایانه خود کار می­کنید یا کارهای دقیق دیگری انجام می­دهید، بازوهای شما باید در زاویه 90 درجه قرار گیرند تا از درد شانه، بازو یا مچ جلوگیری شود. در ساجیران، یک صندلی ارگونومیک با دسته­ های قابل تنظیم پیدا خواهید کرد، اما میز کارمندی شما می­تواند این پشتیبانی از بازو را نیز فراهم کند. هریس آدامسون می­گوید: بازو های شما حدود 15 درصد وزن بدن شما هستند. اگر دست های برای ایستادن بازو ها ندارید، وزن بیشتر باعث افزایش فشار روی دیسک های گردن شما خواهد شد و ماهیچه­ های گردن شما در معرض فشار هستند تا بازو ها را در آن موقعیت نگه دارند.

5. صندلی چرخدار

صندلی چرخدار باید حداقل دارای پنج پایه برای جلوگیری از واژگونی و تعادل صندلی باشد. نیاز است تا انواع صندلی کارمندی به شما این امکان را بدهند که در حالت­ های مختلف حرکت کنید و در عین حال از انحنای طبیعی ستون فقرات حمایت کرده و تراز را حفظ کنید.

تصویر از صندلی کارشناسی چرخدار

خرید صندلی مناسب با ویژگی های هر کارمند

فرآیندهای استخدام بخش بزرگی از تحقق هدف شما در سازمان­ ها هستند. کارکنان عناصر اصلی شرکت شما هستند و نحوه عملکرد آن­ ها در سازمان تاثیرگذار است. در حالی که این یک فرآیند ظریف است که به زمان و تلاش نیاز دارد، سیستم عامل کارآفرینی (EOS) روشی موثر برای سازماندهی کارکنان در سازمان شما به نام افراد مناسب، صندلی‌های مناسب دارد. سیستم آن­ ها یک راه عالی برای نگاه کردن به مدیریت کارکنان است زیرا می­تواند به سرعت تشخیص دهد که مشکل چیست و چگونه می­توانید آن را حل کنید.

بدیهی است که دو جزء کلیدی برای این سیستم وجود دارد، افراد و صندلی کارمندی. در هر صورت، مشکل کارمندان با تجهیزات سازمان باید برطرف شود زیرا اگر آن­ ها مناسب نباشند، بر عملکرد سازمان شما تأثیر می­گذارد و کسب و کار شما در نهایت ضربه خواهد خورد. از سوی دیگر، اگر کارمند عالی و با صلاحیتی داشته باشید ممکن است این مشکل باعث بی­ حوصلگی آنان شود. این یک وضعیت غیرقابل تحمل است که افراد با پیدا کردن شغل جدید شرکت شما را رها خواهند کرد.

سخت­‌ترین بخش استخدام یافتن فردی است که بتواند با ارزش­ های شرکت شما هماهنگ باشد و با فرهنگ کلی منطبق شود. حال شما آن شخص را دارید، فقط باید در موقعیت بهتری قرار بگیرد که می‌تواند به معنای یافتن یک موقعیت جدید در شرکت یا حتی ارتقاء آن­ ها برای قبول مسئولیت های جدید و قدم گذاشتن در نقش چالش‌برانگیزتر باشد.

خرید صندلی کارشناسی و کمک آن به سازمان

مشارکت و رضایت کارکنان ضروری است. اگر افرادی که آن را اداره می­کنند نگران مأموریت شما نباشند یا به آن متعهد نباشند، سازمان شما به سادگی و به طور کارآمد عمل نخواهد کرد. راه های مختلفی وجود دارد که می‌توانید تیم خود را درگیر و راضی نگه دارید، اما محیط کار فیزیکی در دفتر ممکن است مهم‌ترین جنبه باشد. به این معنی که فضای اداری جذاب (مانند یک دفتر کار با پلان باز) و چیدمان صندلی که به همه کمک می­کند در بهترین حالت خود باشند. همه این موارد بخشی از چیدمان اداری خوب هستند. پس خرید صندلی کارشناسی را در برنامه خود بگنجانید. با دنبال کردن این نکات از مبلمان اداری و محیط خود نهایت استفاده را ببرید تا تیم خود احساس راحتی کنند و حداکثر بهره ­وری را تسهیل نمایند.

خرید صندلی کارشناسی مناسب

داشتن صندلی‌های کارشناسی راحت به معنای تمرکز بیشتر بر روی کار به جای تجربه کمر درد است و سبک‌ های مختلف صندلی کارشناسی مانند صندلی کارشناسی نیلپر، صندلی کارشناسی لیو، صندلی کارشناسی داتیس و صندلی کارشناسی هلگر به این معنی هستند که در هر جایی که می‌ خواهید با خیال راحت کار کنید، جا می ‌شوند.

خرید صندلی کارشناسی مناسب با ویژگی های خوب

یک صندلی کارشناسی جوان مناسب بسیار قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد مقاومت را متناسب با حرکات و وزن خود تنظیم کنید. همچنین دارای یک دسته سه بعدی حرکتی برای راحتی بیشتر است. علاوه بر این، پشتی پویا به کمر شما تسکین بیشتری می دهد و ارتفاع قابل تنظیم به شما امکان می دهد راحت بنشینید. صندلی باید دارای پشتی مشبک تنفسی و یک صندلی اسفنجی پوشیده شده با پارچه و پایه کرومی باشد.

صندلی کارشناسی اداری به طوری ساخته شده است که می توانید ارتفاع صندلی را کنترل کنید. می توانید صندلی را به راحتی بالا یا پایین بیاورید تا راحت بنشینید. در ساخت یک صندلی کارشناسی از مرغوب ترین و بهترین انواع چرم طبیعی برای به دست آوردن راحتی و نرمی بیشتر در هنگام نشستن برای ساعات طولانی استفاده شده است.

در هنگام ساخت یک صندلی کارشناسی اروند باید از اسفنج با چگالی بالا برای اطمینان از راحتی برای کارمندان در ساعات طولانی و سخت استفاده شده باشد. این صندلی اداری باید چند منظوره نیز باشد. چندین رنگ از آن صندلی باید ارائه شده باشد تا شما بتوانید رنگ مناسب خود را متناسب با دکوراسیون اداری خود انتخاب کنید تا این صندلی با ظاهر مدرن خود، ظرافت بیشتری به دفتر شما ببخشد.

در برخی از صندلی های کارشناسی از پلی اورتان برای دوام بیشتر و استقامت بالا برای صندلی استفاده می شود. از بهترین انواع چرخ های اداری نیز استفاده شده باشد و همچنین، چرخ‌ های صاف برای جابجایی آسان قرار داده شده باشد باید تمامی قطعات یدکی در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد تا در صورت بروز هر گونه آسیب بتوانند هر قطعه ای را تعویض کنند.

انتخاب و خرید صندلی کارشناسی و اداری مناسب برای کارمندان ضروری و اساسی است. محققان آمریکایی کشف کرده‌‌اند که یک صندلی اداری ارگونومیک برای کارکنان شما می ‌تواند درد را کاهش داده و تمرکز را افزایش دهد و این مطالعه بر اهمیت حمایت از وضعیت مناسب و کاهش خستگی و در نتیجه افزایش بهره‌ وری تاکید می ‌کند. قیمت صندلی کارشناسی به دلیل داشتن تنظیمات مختلف پشتی، صندلی، پشتی سر و زیر دستی که ارائه می دهند با یکدیگر متفاوت هستند.

به طور کلی، کارمند اداری زمان زیادی را پشت میز کامپیوتر می گذراند. به همین دلیل برای کارمندان داشتن صندلی کارشناسی که مکانیک طبیعی بدن را منعکس کند و وضعیت مناسب بدن را ارتقا دهد بسیار ضروری است. انتخاب بهترین صندلی های کارشناسی برای فضای اداری شما باید به عنوان یک سرمایه گذاری به دلیل مناسب بودن قیمت صندلی کارشناسی نظری نه تنها برای سلامت کارکنان بلکه به نفع شرکت در نظر گرفته شود.

کاهش احتمال آسیب در محل کار با خرید صندلی کارشناسی

سیستم اسکلتی یکی از آسیب پذیرترین مناطقی است که تحت تاثیر استرس و فشار ناشی از نشستن قرار می گیرد. صندلی های کارشناسی که تکیه گاه مناسبی ندارند ممکن است منجر به اختلالات سیستم اسکلتی شوند. همان طور که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری اشاره می کند، چنین عوارضی معمولاً به شکل دیسک های تحلیل رفته و تنش عضلانی هستند که باعث درد و از دست دادن انعطاف پذیری در گردن، بازو ها و کمر می شوند.

صندلی کارشناسی مناسب در محل کار برای جلوگیری از چنین مسائل بهداشتی و همچنین هزینه های ناشی از آسیب های محل کار ضروری است. همان طور که موسسه پزشکی تخمین می زند، اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی مربوط به کار، هر سال بین 45 تا 54 میلیارد دلار برای کارفرمایان کشورها هزینه دارد که دستمزد ها و بهره‌وری از دست رفته و همچنین هزینه های غرامت کارگران را از دست می دهد.

با پتانسیل کاهش خطر چنین آسیب ‌هایی، با خرید و البته قیمت صندلی کارشناسی و مدیریتی می‌ توانند به کاهش میزان خسارت ناشی از مطالبات غرامت کارمندان و هزینه ‌های غیر مستقیم کمک کنند. صندلی های ارگونومیک با کیفیت بالا سرمایه ای برای سلامت کارگران و همچنین کسب و کار شما هستند.

خرید صندلی کارشناسی و ایجاد فضای حرفه‌ای

قدم زدن در یک فضای اداری با صندلی های کارشناسی پوشانده شده با نوار چسب و مبلمان ناهماهنگ چیزی جز ایجاد یک فضای افسرده کننده نیست. مبلمان هماهنگی که عنصری از عملکرد را فراهم می کنند و از نظر بصری جذاب اند، می توانند تفاوت زیادی در جو دفتر ایجاد نمایند. کسب و کاری که فضای کاری خود خود را جدی می گیرد، شاهد افزایش بهره‌وری کارکنان خواهد بود. کارمندان علاوه بر ایجاد حسی شیک در بین مشتریان یا بازدیدکنندگان، از صندلی‌ های حرفه‌ای و مد روز محیط کاری جذابی بهرمند اند که گردش کار و روحیه را افزایش می ‌دهد.

راحت نگه داشتن کارکنان در حین انجام وظایف شغلی خود برای سلامت و ایمنی ضروری است. کیفیت بالای ساخت صندلی‌ های کارشناسی تعادل ارگونومیک را تضمین می‌ کند که می ‌تواند بار وزن های متغیر را در خود جای دهد و برای افراد در اشکال و اندازه‌ های مختلف قابل تنظیم باشد.

تصویر از صندلی کارمندی مشکی

خرید صندلی کارمندی و افزایش بهره وری کارکنان

استفاده از صندلی کارشناسی ارگونومیک فراتر از صرفه جویی در هزینه است، بنابراین در واقع می تواند یک محل کار پربارتر را ارتقا دهد که باعث سود بیشتر می شود. طبق تعریف، راه حل های ارگونومیک با هدف ایجاد یک محیط کار کارآمدتر از طریق کاهش خستگی عضلات و افزایش بهره‌وری است. همان طور که اداره ایمنی و بهداشت شغلی نشان می دهد، با کاهش خطر ابتلا به شرایط اسکلتی عضلانی، مبلمان ارگونومیک ارتباط مستقیمی با افزایش کارایی دارند. به این ترتیب، استفاده از قدرت صندلی های کارشناسی ارگونومیک می تواند به کسب و کار کمک کند تا پتانسیل سود را افزایش دهد.

سخن پایانی

نقش میز و صندلی را در دکوراسیون و پیشرفت کار نمیتوان منکر شد. فرقی نمی‌کند افراد را بر اساس بخش، وظایف روزانه یا ترجیحات شخصی گروه بندی کنید. چیدمان دفتر شما می­تواند بر بهره وری و انرژی در سراسر محل کار تأثیر بگذارد. به نظر می‌رسد که صندلی کارمندی مناسب برای بسیاری از سازمان  ها یک انتخاب واضح بوده و ثابت کرده است که روشی محبوب برای قالب‌بندی دفتر شماست. علاوه بر این بلند شدن و حرکت منظم، سرمایه‌گذاری روی یک صندلی کارشناسی با اندازه مناسب و با کیفیت می‌تواند به قرارگیری بهتر بدن در کنار میز کمک کند و باعث کاهش فشار روی کمر، گردن و دست  های شما شود.

سوالات متداول

صندلی ارگونومیک کارشناسی چه ویژگی هایی دارد؟

صندلی کارشناسی ارگونومیک باید ویژگی های خاصی از جمله قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمنگاه، قابلیت تنظیم زاویه پشتی، قابلیت تنظیم عمق نشیمنگاه،پایه های چرخان، دسته های قابل تنظیم، پشتی برای سر و چرخ های متحرک را داشته باشد.

چه عواملی بر قیمت صندلی کارشناسی تاثیر می گذارند؟

به طور کلی برای ساخت صندلی کارشناسی، افراد باید هزینه های مختلفی را پرداخت کنند؛ از همین رو قیمت گذاری ها بر اثر عوامل گوناگونی انجام می شود. موارد مختلفی از جمله جنس روکش، راحتی و ارگونومیک بودن صندلی، ویژگی های خاص صندلی و برند سازنده جزو عوامل تاثیر گذار بر قیمت هستند.

آیا خرید صندلی کارشناسی بر بهره وری کارمندان تاثیر می گذارد؟

قطعا زمانی که کارمندان احساس راحتی کنند، بهتر کار خود را انجام می دهند. از طرفی کارشناسان و حسابداران شرکت که زمان زیادی را روی صندلی اداری می نشینند، نیاز به راحتی بیشتری برای کار کردن دارند. بنابراین خرید صندلی کارشناسی، سبب راحتی بیشتر و در نتیجه بهبود عملکرد آن ها می شود.

یکی از بهترین مرکز برای خرید صندلی کارشناسی کجا است؟

با توجه به اهمیت ارگونومی و سلامت افراد، شرکت ساجیران ارائه کننده انواع صندلی اداری از جمله صندلی کارشناسی است که به شما در خرید مطمئن کمک می کند.

آیا امکان ارتباط مستقیم با متخصصان ساجیران وجود دارد؟

بله. شما می توانید در هر زمانی که تمایل دارید، از طریق شماره تماس، ایمیل یا به صورت حضوری، با متخصصان ساجیران ارتباط برقرار کنید. ضمنا برای اطلاع از ایمیل، شماره تماس و آدرس فروشگاه، به قسمت تماس با ساجیران در وبسایت مراجعه کنید.