فایل مدل FD177

(دیدگاه کاربر 4)

تماس بگیرید

  • خانواده: Libero - لیبرو
  • کاربرد: فایلینگ
دسته:

توضیحات

فایل اداری

فایل اداری یکی از تجهیزات مورد نیاز برای شرکت ها، ارگان ها و سازمان ها می باشد. با استفاده از فایل های اداری می توان به راحتی اسناد، مدارک، اوراق و پرونده ها را نگهداری کرد. وجود انواع فایل اداری در شرکت ها موجب نظم در کارها می شود. استفاده از فایل اداری نه تنها موجب راحتی امور اداری می شود، بلکه زیبایی خاصی را نیز به محیط شرکت می بخشد. به همین دلیل است که تولید کنندگان سعی می کنند تا در ساخت این فایلها از طرح های جدید و زیباتر استفاده کند.

فایل های اداری اغلب به صورت کشویی طراحی می شوند. البته تعداد کشوهای آن به سفارش مشتریان بستگی دارد. طراحان و سازندگان با سابقه ساجیران، به منظور زیبایی بیشتر انواع فایل های اداری , فایل اداری فلزی و فایل بایگانی را معمولا هم ارتفاع با میز در نظر می گیرند و اغلب فایل های دو، سه و چهار کشویی طراحی می کنند که بسیار در زیبایی و نظم دفاتر موثر می باشد. علاوه بر اینکه با توجه به کاربرد و میزان مصرف کشوها برای باز وبسته کردن کشوها از ریل های تمام باز شو و نیمه باز شو استفاده می کنند.

اندازه و سایز مناسب فایل اداری

فایل اداری باید اندازه و سایز مناسبی داشته باشد. به طوری که فضای زیادی را اشغال نکند و در عین حال بتوان تمامی اسناد و مدارک را در آن نگهداری کرد. به همین دلیل بهتر است که ارتفاع میز با فایل اداری متناسب باشد. تعداد طبقات و کشوهای فایل اداری به میزان نیاز اداره ها بستگی دارد. از آنجا که باید هر یک از اسناد و مدارک با توجه به موضوع آنها، در یک کشو نگهداری شود، تعداد کشوها نیز براساس دسته بندی پرونده ها مشخص می شود

نام محصول ارتفاع عمق عرض
FD177 ۶۷ ۵۱/۸ ۸۹

مبلمان و پارتیشن اداری ساجیران

۰/۵ (۰ نظر)

4 دیدگاه برای فایل مدل FD177

  1. نادر رستمی

    مثل همیشه عالی

  2. مژگان رحیمی

    امکان دو درب کمد هست و تغییر رنگ ؟

  3. سوگند سفیدرو

    ظاهر با تغییر رنگ جذابتر خواهد شد.

  4. آدینه

    قابلیت جابجایی راحت در این فایل یکی از نقاط قوت می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *