گالری ما

اطلاعات تماس

furniture icon banner illustration 33683785 درباره ساجیران


درباره ما


شرکت ساجیران بابیش از ۲۵ سال سابقه درزمینه طراحی وتولید مبلمان وپارتیشن اداری می کوشد تا با تلفیق هنر،دانش و تکنولوژی،محیطی زیبا و پرنشاط را درشرکت ها وسازمان های کوچک وبزرگ ایجاد کند.

ساجیران با بهره مندی از پرسنل کارآزموده و مجرب ، فضای تولیدی به مساحت ۸,۰۰۰ متر مربع ، فضای نمایشگاهی به وسعت ۸۵۰ متر مربع ، استفاده از ماشین آلات روز اروپایی و همچنین بهره مندی از بزرگترین شبکه نمایندگی در سراسر کشور توانسته تمامی هر آنچــه که نیازمند تجهیز یک فضــای اداری بوده را در سلایق مختلف تامین نماید .

شرکت ساجیران با این چشم انداز و با هدف ایجاد یک محیط آرام و در عین حال پرشور برای مدیران و کارمندان، میکوشد تا با ساجیران ، زندگی در کار شما جریان یابد .

اینستاگرام :Sajiranco
تلگرام واحد مشتریان: @sajirancrm
تلفن شرکت: ۴۳۸۷۰ تهران


پارتیشن اداری ساجیران


ساجیران جهت پاسخ به نیازهای متنوع مشتریان و با توجه به گستردگی انواع پروژه ها ، تنوع گسترده ای از محصولات به شرح ذیل را در سبد محصولات به مشتریان عرضه می نماید :

  • انواع مبلمان اداری شامل انواع میزهای مدیریت ، کارشناسی ، ورک استیشن ، مذاکره و کنفرانس ، کمد ، کتابخانه ، دراور و همچنین انواع مبل و صندلی اداری
  • انواع پارتیشن های دو جداره ترکیبی صفحات چوبی ، آلومینیوم و یا شیشه با استراکچر فلزی گالوانیزه
  • انواع پارتیشن های ترکیبی آلومینیومی و شیشه تک جداره و دو جداره فریم لس ( FRAME LESS )

استانداردهای ساجیران


در طول این مسیر تغییر شیوه زندگی مردم ( LIFE STYLE ) ما را بر آن داشت تا در سال ۱۳۸۳ جهت ارائه محصولات و خدمات مناسب تر به خانواده مشتریان ساجیران ، طراحی و پیاده سازی  نرم افزار ERP ( ENTERPRISE RESOURCE PLANNING) و به پشتوانه آن پیاده سازی متد CAD / CAM  در طراحی و تولید محصولات ، در دستور کار شرکت قرار گیرد . با استفاده از این زیر ساختها ، بستر مناسب جهت انجام پروژه های سفارشی ، ارائه تنوع گسترده محصولات و تولید انبوه جهت پاسخ سریع به نیازهای مشتریان ساجیران ، فراهم گردید . ( تولید ناب –LEAN PRODUCTION )


مبلمان اداری ساجیران


مدیران حرفه ای همیشه درصدد ساختن محیط کاری راحت ، بانشاط واستاندارد برای کارمندان خود هستند . محیطی که کارمندان علاوه برراحتی و حس رضایت، تعل خاطرنسبت به کارشان داشته باشند؛چراکه باافزایش رضایت کارکنان، حس اعتماد به نفس درآنها تقویت می شودو درنتیجه کارایی بهتروتعامل بیشتری درمحیط کارصورت می گیرد . محیطی که کارمندان درآن حس خوبی دارند ،و بیشترازکار ،زندگی می کنند .

شرکت ساجیران با این چشم انداز وباهدف ایجاد یک محیط آرام ودرعین حال پرشوربرای مدیران وکارمندان ،می کوشد تا ، زندگی در کار شما جریان یابد .

گواهینامه ها – برترین در نمایشگاهها در طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری – تندیسها و … : تصویری نمایش داده میشود

نمونه مشتریان یا پروژه ها : به صورت تصویر لوگوی اصلی های آنها


طرح توسعه ساجیران


برنامه توسعه شرکت منجر به افزوده شدن تعداد زیادی محصولات جدید در گروه های میزکامپیوتر، مبلمان اداری ،فایلینگ و پارتیشن پس از نمایشگاه سیزدهم گردید .این توسعه ،اما ، عملیات برنامه ریزی تولید و خدمات پس از فروش شرکت را به شدت ناکارآمد و دشوار نمود ،از اینرو بررسی های تخصصی به منظور یافتن راهکاری موثر جهت رفع این مشکل و تسهیل امور در دستور کار قرارگرفت.تجزیه و تحلیل وضعیت موجود در اولین گامها نشان داد که استفاده از تکنولوژی اطلاعات (IT) می تواند دقت و سرعت عملیات را افزایش داده و در بسیاری از حوزه ها مشکلات پیش آمده را رفع نماید . اما فرآیند پیچیده برنامه ریزی تولید برای کالاهای سفارشی، تعداد بالای اقلام نیم ساخته و محدودیت زمان تحویل محصولات به مشتریان، مواردی بودند که باعث می شدند هیچکدام از ابزارهای موجود در بازار پاسخگوی نیازهای شرکت نباشند . دراین زمان نیاز به تاسیس دپارتمان IT در شرکت به وضوح احساس می شد . با تاسیس این دپارتمان و جذب نیروهای متخصص در این حوزه پروژه ساخت سفارشی یک سیستم ERP (برنامه ریزی جامع منابع سازمانی ) مطابق با نیازهای شرکت با سرمایه گذاری نسبتا زیادی در پاییز ۱۳۸۳ کلید خورد که این سیستم سرانجام در بهار ۱۳۸۶ به طور کامل و در قالب ۱۸ زیر سیستم پیاده سازی و عملیاتی گردید.
برخورداری از چنین سیستم انعطاف پذیر و فراگیری که کلیه فرآیندهای کاری سازمان را پوشش می داد راه را برای برداشتن گامهای بزرگتر هموار می نمود . در چنین شرایطی، و با برخورداری از پشتوانه های قابل اعتماد تولیدی و مدیریتی، اندیشه دستیابی به بازارهای بزرگتر داخلی و همچنین صادرات محصولات به خارج از مرزهای کشور دور از دسترس به نظر نمی رسید. دریافت لوح زرین و تندیس برترین شرکت در رسته مبلمان اداری از اتحادیه صادرکنندگان در HOFEX 2009 موید این قضاوت می باشد.
توجه به بازارهای خارجی نظیر عراق،افغانستان و الجزایر درکنار بازارهای داخلی ، در استراتژی فروش شرکت از یک سو و تقویت زیرساختهای تولیدی و مدیریتی شرکت از سوی دیگر، به انتخاب ساجیران به عنوان شرکت برگزیده با پتانسیل صادراتی در HOFEX 2010 انجامید.