گالری ما

اطلاعات تماس

مبلمان اداری لوکس

اگر بدانید که یک سوم وقت شما در بیست و چهار ساعت شبانه روز پشت میز و صندلی های محل کارتان می گذرد، بیش از پیش به اهمیت مبلمان اداری لوکس و تاثیرش بر راحتی و راندمان کاری خود و کارمندان تان توجه می کنید. این مساله حتی می تواند بر روحیه مشتریان و کسانی که با شما مراوده کاری دارند نیز تاثیر مثبت بگذارد.

یک مراجعه کننده وقتی به دفتر کار شما وارد می شود، با دیدن مبلمان دست دوم یا ارزان قیمت، شاید فکر کند که تخصص و توان حرفه ای شما به اندازه همان مبلمانی است که در دفترکارتان تعبیه کرده اید.

لذا بیراه نیست اگر بگوییم خرید مبلمان اداری لوکس به شما و کسب وکارتان جلوه خاصی می دهد و مشتری را ترغیب می کند تا به شما و تیم تان اعتماد کند. زمان مبلمان اداری که زیبایی و کیفیت آن بتواند برای شما و مجموعه تان زیبایی بصری و انرژی های مثبت به ارمغان آورد، به این موارد توجه کنید:

  • مبلمان اداری لوکس که قرار است انتخاب کنید، از چه کیفیتی برخوردار است؟
  • مبلمانی که مدنظر شماست، آیا با شکل و فرم بدنی شما و کارمندانتان تناسب دارد؟
  • سوژه انتخابی شما در تقسیم بندی انواع مبلمان های اداری لوکس در چه رده ای قرار می گیرد؟
  • آیا با فضا و گستره دفترتان هماهنگی دارد؟
  • آیا رنگ و شکل وشمایل مبلمان اداری لوکسی که در نظر دارید با سایر ملزومات محل کارتان، نظیر گلدان ها، پارتیشن ها و اکسسوری های موجود در دفترتان در هماهنگی و هارمونی است؟
  • از چه استانداردهایی برخورداراست؟
پیشنهاد ما برای مطالعه:  روش های تمیز کردن انواع مبل با کمترین هزینه و زمان ممکن

تماس با ساجیران

یک مبلمان اداری لوکس در چه سبک هایی قابل ارائه است؟

لوکس بودن مبلمان اداری در کنار نوع محصولی که انتخاب می کنید به کیفیت و تناسب آن با محیط شما نیز ارتباط مستقیمی دارد. در این بخش انواع مبلمان اداری را بررسی می کنیم:

مبلمان اداری لوکس کلاسیک

اگر قصد خرید مبلمان کلاسیک را دارید؛ آن چه که باید به خاطر داشته باشید این است که اگر مبلمان کلاسیک در لیست خریدتان است، حتما به اندازه و فضایی که در اختیار دارید، دقت کنید.

معمولا مبلمان های کلاسیک پیکره بندی های بزرگی دارند اما از ظرافت های هنری چشمگیر نیز برخوردارند، اغلب از جنس چوب ساخته شده اند و حس گرما و حضور در طبیعت را القا می کند و هیچ وقت قدیمی نمی شوند. در مبلمان کلاسیک هیچ وقت به دنبال ارزانی نباشید چون متریال استفاده شده در ساخت آن ها کیفیت بالایی دارد که همین مورد به قیمت آن می افزاید.

مبلمان اداری لوکس کلاسیک با رنگ قهوه ای

مبلمان اداری لوکس مدرن

مبلمان های مدرن اداری از انحنا و قوس های کمتری نسبت به سایر سبک ها برخوردارند. پارچه های روکش آنها غالبا ساده و بدون طرح و نقش است و از رنگ های خنثی در آن استفاده می شود. یکی دیگر از ویژگی های مثبت مبلمان مدرن می شود به چیدمان راحت و خلاقانه آنها اشاره کرد. این دسته از مبلمان ها حس راحتی و خودمانی تری منتقل می‌کنند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  بررسی انواع سبک های طراحی اتاق کار و نکات مهمی که باید بدانید!

مبلمان اداری لوکس مدرن در دفتر کار مدرن

مبلمان اداری لوکس نئو مدرن یا نیمه کلاسیک

اگر بر سر تصمیم خرید مبلمان اداری کلاسیک یا مدرن مردد مانده اید، بهترین گزینه استفاده از مبلمانی است که هر دو ویژگی را داراست. این نوع مبلمان ها بسیار لوکس و در عین حال ساده و گیرا هستند.

مبلمان اداری لوکس فانتزی

این گونه مبلمان ها تمام قوانین و قواعد ساختاری را زیر پا می گذارند، در عین حال زیبا هستند و از همه مهمتر پشت شان یک تفکر و یک هنر خوابیده است. این نوع مبلمان ها می توانند نوع سبک و نگرش شما را نشان بدهد.

مبلمان اداری لوکس فانتزی

سخن آخر

در نهایت باید گفت مهم نیست کدام یک از این دسته بندی ها را در خرید مبل اداری لوکس انتخاب می کنید، آن چه که اهمیت دارد تناسب مبلمان خریداری شده با سلیقه و روحیه شما و فضای کاری تان است؛ مساله ای که ضمن القای حس راحتی و زیبایی معرف نوع تشخص و وجاهت کاری شما و سازمانتان نیز است.

منبع:

www.officefurnitureonline.co.uk

www.wayfair.com

۲.۵/۵ - (۸۸ امتیاز)

نظرات (۲)

  1. جلال علیپور
    ۰۳-۰۸-۱۴۰۲

    بسیار گویا و شفاف بیان کردید

  2. علی
    ۰۹-۱۱-۱۴۰۱

    یکی از بهترین مطالبی ک مشاهده کردم تاثیر مبلمان لوکس اداری بود واقعا عالیه من ک واقعا مطالب برام ارزش مند بود ممنون از سایت خوبتون خیلی مطالب مفیدی داره

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *